Funky Drummer Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Hej alle Nogle der tilfældigvis kender til muligheder for at leje sig ind i et øvelokale et sted i Aarhus, hvor jeg kan have mit sæt, noget percussion og taskerne til trommerne stående? Øvetider og pris kan selvfølgelig diskuteres men vil først bare gerne høre, om der er nogle der kender til noget enten i f.eks. lokalerne i Jægergårdsgade eller Åbogade eller lign.? Vh Nikolaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandrum Posted January 6, 2016 Share Posted January 6, 2016 Følger lige med her.. 😊 Kunne også godt bruge et øvelokale til det samme formål... 😉 /Gandrum Link to comment Share on other sites More sharing options...
SymbolChoke Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Trommekollektivet hos Mono i Åbyhøj. Dyrt men godt. Ved dog ikke om der pt er ledige pladser. http://mono.dk/monorama/ovelokaler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandrum Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Gad slet ikke nævne MONO, hvis priser efterhånden er helt ude af proportioner 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Funky Drummer Posted January 8, 2016 Author Share Posted January 8, 2016 Tak for tippet, Symbolchoke, men ja, det er desværre også over min foretrukne grænse Link to comment Share on other sites More sharing options...
SymbolChoke Posted January 9, 2016 Share Posted January 9, 2016 Selv tak. Mono kender bestemt deres priser. Kender desværre ikke andre steder. Held og lykke med søgningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Funky Drummer Posted January 9, 2016 Author Share Posted January 9, 2016 Tak tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik frey Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Gad slet ikke nævne MONO, hvis priser efterhånden er helt ude af proportioner 😳 Jeg ville forsøge MONO. Prisen er høj, men der er tale om rigtigt gode faciliteter. Om det så er MONOs priser eller Gandrums prisforventninger, der er ude af proportioner kan diskuteres. Uden at kende prisen og tilgængeligheden, ved jeg at Drum City har et lokale i baghuset, man kan leje sig ind i og øve. Men jeg tvivler på, at du kan have dit eget sæt stående, og jeg kan forestille mig, at det er i samme - realistiske - prisleje som MONOs. Mvh Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Jeg ville forsøge MONO. Prisen er høj, men der er tale om rigtigt gode faciliteter. Om det så er MONOs priser eller Gandrums prisforventninger, der er ude af proportioner kan diskuteres. Uden at kende prisen og tilgængeligheden, ved jeg at Drum City har et lokale i baghuset, man kan leje sig ind i og øve. Men jeg tvivler på, at du kan have dit eget sæt stående, og jeg kan forestille mig, at det er i samme - realistiske - prisleje som MONOs. Mvh Erik Drum Citys øverum i baglokalet har jeg brugt nogle gange for nogle år siden. Dengang kostede 50 kr. for en time så vidt jeg husker, men om det har ændret sig ved jeg ikke. Og nej, det er ikke et sted man kan have eget sæt stående. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Hvad koster Mono? Åbogade er 3800 kr./måned. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted January 10, 2016 Share Posted January 10, 2016 Drum Citys øverum i baglokalet har jeg brugt nogle gange for nogle år siden. Dengang kostede 50 kr. for en time så vidt jeg husker, men om det har ændret sig ved jeg ikke. Og nej, det er ikke et sted man kan have eget sæt stående. Det koster stadig 50kr pr time Link to comment Share on other sites More sharing options...
Funky Drummer Posted January 10, 2016 Author Share Posted January 10, 2016 (edited) Ja, jeg har også lejet i DrumCity's lokale nu og da henover foråret, når jeg har skulle øve op til ting osv. Men jeg søger specifikt bare et lille sted ud af et større øvelokale, hvor jeg kan tage en del den samlede husleje pr. måned Edited January 10, 2016 by Funky Drummer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Funky Drummer Posted January 15, 2016 Author Share Posted January 15, 2016 Stadig ingen andre gode råd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 Hvis det KUN er Aarhus, så er dette ikke noget, men letbanen kører jo snart til Lystrup... Jeg har nærmest boet i MUST (MusikStudiet) i beboerhuset i Lystrup en overgang og det er ganske gode faciliteter. Prisen er 1.500 kr./kvartal og hvis du snakker med husmanden (Lars) og i øvrigt hilser fra mig så er der mulighed for at opmagasinere sit sæt. Det skal dog fjernes hver gang, men med lidt memorylugs går det jo også ret kvikt. MØL er også en mulighed (MusikØveLokale) men når de gamle holder bridgeaften ovenpå, så kan der være nogle udfordringer http://www.elsted-lystrup-beboerhus.dk/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted January 15, 2016 Share Posted January 15, 2016 Hvad koster Mono? Åbogade er 3800 kr./måned. Trommekollektivet: 643,- kr. pr. mand (går ud fra det er pr. måned, selvom det ikke fremgår underligt nok) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Funky Drummer Posted January 25, 2016 Author Share Posted January 25, 2016 Hov, jeg har lige misset, at du skrev, KalEl. Tak for tippet! Lystrup er lige langt ude nok for mig Skriver lige til MONO og hører lidt nærmere om Trommekollektivet .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts