Øveplads I Aarhus

Funky Drummer

Recommended Posts

Hej alle :)

Nogle der tilfældigvis kender til muligheder for at leje sig ind i et øvelokale et sted i Aarhus, hvor jeg kan have mit sæt, noget percussion og taskerne til trommerne stående?

Øvetider og pris kan selvfølgelig diskuteres men vil først bare gerne høre, om der er nogle der kender til noget enten i f.eks. lokalerne i Jægergårdsgade eller Åbogade eller lign.? :)

Vh

Nikolaj

Gad slet ikke nævne MONO, hvis priser efterhånden er helt ude af proportioner 😳

Jeg ville forsøge MONO. Prisen er høj, men der er tale om rigtigt gode faciliteter.

Om det så er MONOs priser eller Gandrums prisforventninger, der er ude af proportioner kan diskuteres.

Uden at kende prisen og tilgængeligheden, ved jeg at Drum City har et lokale i baghuset, man kan leje sig ind i og øve. Men jeg tvivler på, at du kan have dit eget sæt stående, og jeg kan forestille mig, at det er i samme - realistiske - prisleje som MONOs.

Mvh

Erik

Jeg ville forsøge MONO. Prisen er høj, men der er tale om rigtigt gode faciliteter.

Om det så er MONOs priser eller Gandrums prisforventninger, der er ude af proportioner kan diskuteres.

Uden at kende prisen og tilgængeligheden, ved jeg at Drum City har et lokale i baghuset, man kan leje sig ind i og øve. Men jeg tvivler på, at du kan have dit eget sæt stående, og jeg kan forestille mig, at det er i samme - realistiske - prisleje som MONOs.

Mvh

Erik

Drum Citys øverum i baglokalet har jeg brugt nogle gange for nogle år siden. Dengang kostede 50 kr. for en time så vidt jeg husker, men om det har ændret sig ved jeg ikke. Og nej, det er ikke et sted man kan have eget sæt stående.

Drum Citys øverum i baglokalet har jeg brugt nogle gange for nogle år siden. Dengang kostede 50 kr. for en time så vidt jeg husker, men om det har ændret sig ved jeg ikke. Og nej, det er ikke et sted man kan have eget sæt stående.

Det koster stadig 50kr pr time :)

Ja, jeg har også lejet i DrumCity's lokale nu og da henover foråret, når jeg har skulle øve op til ting osv. Men jeg søger specifikt bare et lille sted ud af et større øvelokale, hvor jeg kan tage en del den samlede husleje pr. måned :)

Edited by Funky Drummer

Hvis det KUN er Aarhus, så er dette ikke noget, men letbanen kører jo snart til Lystrup...

Jeg har nærmest boet i MUST (MusikStudiet) i beboerhuset i Lystrup en overgang og det er ganske gode faciliteter. Prisen er 1.500 kr./kvartal og hvis du snakker med husmanden (Lars) og i øvrigt hilser fra mig :hmm: så er der mulighed for at opmagasinere sit sæt. Det skal dog fjernes hver gang, men med lidt memorylugs går det jo også ret kvikt.

MØL er også en mulighed (MusikØveLokale) men når de gamle holder bridgeaften ovenpå, så kan der være nogle udfordringer :lol:

http://www.elsted-lystrup-beboerhus.dk/

• 2 weeks later...