Nicolaj Fage-Lorenzen Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 (edited) Jeg reagerede i dag på en annonce på DBA via mail, og kunne efterfølgende konstatere, at en Louise Hansen fra Herlev vist ikke solgte et DW Exotic for 13.500,- Annoncen var Google Translated fra en annonce fra USA. Naive mig!!! Jeg håber ikke, at der bliver alt for meget bøvl ud af det med spammails... Hold jer fra at skrive på den. Edited January 29, 2016 by Nicolaj Fage-Lorenzen Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Har du meldt det til dba.dk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted January 29, 2016 Author Share Posted January 29, 2016 Den er fjernet fra DBA nu. Græmmede mig så hårdt, at jeg ikke kom på tanken at anmelde. En anden må have tippet dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Det var den der var oversat til svensk? Jeg så den godt og anmeldte den med det samme. Men spøjst at den var blevet oversat til svensk mens deres anden annonce angående et Roland sæt var oversat til dansk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsn Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Annoncen optrådte først på svensk - med en mand i Egå som annoncør. Casper Aggerholm gjorde mig opmærksom på den. Og mente, at der var fup i foretagendet. Dagen efter dukkede den samme annonce så op på ubehjælpsomt dansk. Med Louise fra Herlev som sælger. Lækkert sæt, ellers... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 De giver sgu ikke op. Her den første annonce: Og her en fra i dag: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille John Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Er du nu sikker på det er et hoax? Teoretisk kan der vel godt være 2 forskellige personer bosiddende i hver deres ende af landet, som har taget præcis de samme billeder, af præcis samme DW-sæt, og som bor i præcis samme slags hus, og som tilfældigvis på samme tid har besluttet at sætte deres trommer til salg. Altså - jeg mener bare; det kunne godt lade sig gøre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsn Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 TRE forskellige, som er helt ens. Vi må ikke glemme Louise fra Herlev... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louis Gundelach Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Virkeligheden overgår som bekendt altid (eller i hvert fald oftest) fantasien, så jeg tror på Lille Johns teori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Posted February 1, 2016 Share Posted February 1, 2016 Det er ikke en teori. Når der er billeder på så er det sandt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 Haha custom bliver oversat til tull (told). Not even trying. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts