ChristianVest Posted April 12, 2017 Posted April 12, 2017 Jeg har lidt blandet. Hihat: 15" New beat, 14" Paiste Dark energy (til salg) Rides: 20" K custom medium ride, 22" Istanbul Agop OM (udgået model, lyder som en drøm!) Crash: 18" 2002 Black label, 18" A Custom, 19" Dream Bliss (med lidt velplaceret tape kan det virke som lille ride) Effekt: 18" Wuhan Chinah, 10" Zultan Aja splash Hvad jeg har oppe varierer meget, men kan komme igennem det meste med hvad jeg har, så 'behøver' som sådan ikke mere... indtil det næste jeg ikke kan leve uden dukker op
Annefan Posted June 9, 2018 Posted June 9, 2018 Mit setup herhjemme er lige nu: hi hat: en Sabian xs muligvis str 14 sabian solar 16 crash zildjian planet z 16 crash sabian b8 18 crash zildjian planet z 20 ride jeg regner med at skifte mit ride bækken til et Zildjian Sweet ride, når jeg har råd, samt at skifte måske 1-2 af mine crash bækkener over til Zildjian costume a serie eller noget andet Sabian til en str 14 og 16. Dog beholder jeg hi hat og mit Sabian b8
Recommended Posts