Avantgarde Precision ?

B.Ba
 Share

Recommended Posts

Hej alle jer eksperter, kan i fortælle mig noget om Avantgarde Precision 14" hi-hat er det en OK hi-hat, den jeg har set koster 1800kr. fra ny, er det OK kvalitet og lyd i sådan et.

Avantgarde Precision er en god serie. God kvalitet og mange af os trommeslagere er enige om at de lyder fedt. Om DU synes de lyder fedt må tiden jo vise, det er der ikke nogen der kan hjælpe dig med :-)

+ At det er jo Søren Nørris fra Modern Drums (trommebutik i Århus som også laver Drum Limousine trommesæts) der er manden bag Avantgarde, så du støtter danske bækkener (som bliver fremstillet i Tyrkiet) det kan vi lide ;-)

Hvert fald. Lyd skal du helt selv finde ud af - kvalitet = tip top!

Det er jeg glad for at høre, jeg har bare snakket med nogle, som mente de ikke havde top kvalitet, men blev markedsført sådan og at de ikke matchede andre top bækkener bla. med det materiale som de er fremstillet af og der tænker jeg f.eks. på B20 bronce.

Det er tyrkisk b20

De gode af dem.. Og ja de svinger i lydkvalitet som alle mærker der bruger b20.. Er rigtigt gode og lige så gode som de mere kendte mærker.

Der er flere billige b20 mærker (avantgarde er et af dem) som lyder lige så godt eller bedre end feks. Zildjian.

Så prøv den.. Ka du lide den så køb den.. Længere er den ikke..

• 3 weeks later...