The Mourning Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 HejVi lejer vores bunker ud fra nu af, og til en gang i juni. - måske længere efter aftale. Der er god plads og hyggeligt, og du/i har den hele døgnet undtagen fra tidlig morgen til kl 12 om formiddagen hvor der er en cellist der har det. Pris. 1900 pr. MånedMvh Chr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mourning Posted March 4, 2016 Author Share Posted March 4, 2016 PS. Kan kontaktes på tlf. 53631402 eller mail ooorecordings@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralla Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 Ikke for at kaste med mudder, men de koster 1600 at leje Link to comment Share on other sites More sharing options...
snippergyppen Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 ja men der kommer så også lige strøm oveni og da jeg selv har en bunker, så ved jeg at lejen ligger på ca. 2400-2500 om måneden. Gryden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OakMan Posted March 11, 2016 Share Posted March 11, 2016 ja men der kommer så også lige strøm oveni og da jeg selv har en bunker, så ved jeg at lejen ligger på ca. 2400-2500 om måneden. Gryden. Det vil jeg gerne bekræfte. Vi har en affugter kørende, som snildt æder det i størm om måneden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts