Hjælp Til Ayotte


Mads Valther

Recommended Posts

Kære slagere.

 

Vidste ikke om den skulle placeres i "køb diverse", men da håbet er tyndt kom den herind i stedet :hmm:

 

Kan I mon hjælpe. Jeg har i længere tid ledt efter en Claw til min Ayotte-snare. Jeg har gentagne gange prøvet at kontakte Slagtøjscentret uden hjælp. Ved I om der er andre butikker som har ført Ayotte-trommer i DK. Ellers er der mon en bruger herinde som har en claw liggende?

 

På forhånd tak!

Link til kommentar
Del på andre sites

En af mine gode venner har netop (efter lang tids bøvl og venten) modtaget nogle claws direkte fra Ayotte. Det har tilsyneladende været en kamp - præget af mangelfuld kommunikation.

 

Det var ikke til megen hjælp, beklager. Men det kan da lade sig gøre på den måde trods alt, hvis ikke nogle herinde ligger inde med en. Ayotte har ikke længere dansk importør, så det er nok noget med at være heldig på et lager et eller andet sted. Alternativt er der vist også Drum Station Maintal i Tyskland.

Link til kommentar
Del på andre sites

Før i tiden var der en del på Ebay, men de er ikke længere at finde. I øvrigt var priserne på disse virkelig høje. Jeg købte en i Slagtøjscentret for et år siden, som ikke passede, hvilket ikke underbygger hvad Ayotte tidligere har skrevet - at der kun findes én størrelse:)

 

Min erfaringer med dette firma er virkelig dårlige. Mine erfaringer med disse trommer er virkelig gode. :wacko:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu