Simon Klejnstrup Posted March 17, 2016 Share Posted March 17, 2016 Hey TS Det er dælme ikke meget jeg får skrevet herinde mere, men hvilken bedre lejlighed til at komme det til livs end at promovere mit band Hvis i vil have lidt frisk energi til hjernen, så stik ind på http://www.balkanbasterds.com/music/hvor i finder vores seneste lille udspil. Vil i have den fulde pakke så spiller vi på Global i København d. 25. Marts Skal faktisk lige have lavet en tråd for det er ikke et helt normalt setup jeg har indspillet på.. Det kigger jeg lige på.. Indtil da - Enjoy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djembe Anders Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Hej Simon Fedt band I har dér! Ked af at jeg ikke kan være i Global på fredag - det bliver forhåbentlig hedt! Og 1000 tak for trommehandlen sidste uge, det makedonske maveskind affødte adskillige nye numre på repertoiret i folkemusikbandet. Det er så fedt med den ny inspiration, man kun får fra et rigtigt instrument. Det er en keeper! Alt det bedste - mvh. Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Klejnstrup Posted April 2, 2016 Author Share Posted April 2, 2016 Tak Anders! Ja, det var skidesjovt på global Dejligt sted! Er rigtig glad for at du kan bruge trommen og endnu gladere for at den er i gode hænder og ligefrem inspirerer jer i bandet. Fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts