Tobynygaard Posted March 27, 2016 Posted March 27, 2016 (edited) Jeg skal til at investere i nogen hardcases til mine trommer. Der er tale om et DW collectors hvor der er tamholdere på 10'eren og 12'eren. Skal jeg bare have kasser, der er 2 tommer større end trommen egentlig er for at få det til at passe med holderne? På forhånd tak Edited March 27, 2016 by Tobynygaard
henrikrathje Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Hvis du tænker på mærket "Hardcase" så nej.. En 10" Hardcase passer til en tom med mount på.. Jeg har sågar haft rims på mine i en Hardcase. Hardcase er rimeligt store.. De fleste Hardcases feks. også Gator Air Elite, har rigeligt plads til det hele.
Mikkels Posted September 25, 2017 Posted September 25, 2017 På 28/3/2016 den 08:37 , henrikrathje skrev: Hvis du tænker på mærket "Hardcase" så nej.. En 10" Hardcase passer til en tom med mount på.. Jeg har sågar haft rims på mine i en Hardcase. Hardcase er rimeligt store.. De fleste Hardcases feks. også Gator Air Elite, har rigeligt plads til det hele. Har jeg forstået rigtigt, at hvis man har en tromme, der ser således ud, så kan en 10" tromme være i en 10" Hardcase? Også selvom de skriver på deres hjemmeside, at man skal vælge den næste størrelse? https://www.hardcase.com/cases/toms
Hasse Tang Posted September 25, 2017 Posted September 25, 2017 Som Henrik skriver kan der sagtens være en tromme med RIMS - som den på billedet - i en kasse til den "rigtige" størrelse. Altså en 10" til en 10" tam, 12" til 12" etc. Med deres gulvtamkasser kan man sågar overvejer at gå den modsatte vej - jeg har fx. en 15" i en 14"FT-kasse (specifikt til gulvtams).
Recommended Posts