Hardcases Til Trommerne


Tobynygaard

Recommended Posts

Jeg skal til at investere i nogen hardcases til mine trommer. Der er tale om et DW collectors hvor der er tamholdere på 10'eren og 12'eren. Skal jeg bare have kasser, der er 2 tommer større end trommen egentlig er for at få det til at passe med holderne? På forhånd tak :)

Redigeret af Tobynygaard
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du tænker på mærket "Hardcase" så nej.. En 10" Hardcase passer til en tom med mount på.. Jeg har sågar haft rims på mine i en Hardcase.

 

Hardcase er rimeligt store.. De fleste Hardcases feks. også Gator Air Elite, har rigeligt plads til det hele.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year senere...
På 28/3/2016 den 08:37 , henrikrathje skrev:

Hvis du tænker på mærket "Hardcase" så nej.. En 10" Hardcase passer til en tom med mount på.. Jeg har sågar haft rims på mine i en Hardcase.

 

Hardcase er rimeligt store.. De fleste Hardcases feks. også Gator Air Elite, har rigeligt plads til det hele.

Har jeg forstået rigtigt, at hvis man har en tromme, der ser således ud, så kan en 10" tromme være i en 10" Hardcase? Også selvom de skriver på deres hjemmeside, at man skal vælge den næste størrelse? https://www.hardcase.com/cases/toms

 

photo-171.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Henrik skriver kan der sagtens være en tromme med RIMS - som den på billedet - i en kasse til den "rigtige" størrelse. Altså en 10" til en 10" tam, 12" til 12" etc. Med deres gulvtamkasser kan man sågar overvejer at gå den modsatte vej - jeg har fx. en 15" i en 14"FT-kasse (specifikt til gulvtams).

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu