BuddyBuddy Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 (edited) Hej Er der nogle af jer der kan hjælpe mig af med et problem...? Min stortromme siger pludselig WOOOF!!! Egentlig ikke en dårlig lyd, men det er bare som om det ikke er helt rigtigt..... Andre der har oplevet mis-lyde (!!!) på deres sæt? Skal sq også have taget mig sammen til at få skiftet de der stortromme ben.. Edited April 7, 2016 by BuddyBuddy 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 LOL Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Mains Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 (edited) Er de ben ikke Hundedyre ? .......men det giver måske Pote i den sidste ende ....Arrrh. Edited April 7, 2016 by Dr.Mains Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikjensen Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 Hey -jeg tror måske dit problem kan være relateret til dine nye stikker. Var det ikke dig som i en anden tråd nævnte at du havde droppet dine vic firth 7A og var begyndt at spille med dentastix ? ...badam-tschh.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BuddyBuddy Posted April 12, 2016 Author Share Posted April 12, 2016 Touche: Erik Jensen og Dr. Mains Det er bare så hundedyrt at skifte stikker.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Leonardo Pedersen Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 Kan se du har fået en af de nyeste subvuffere fra Frankfurt musikmesse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 Det der skræmmer mig mest ved det billede er hundens højre pote! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pickle Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 Den var sgu god. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts