Gandrum Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Hej TS'er Nedenstående er et fremragende eksempel på hvorfor JEG synes, at der inden for trommeverden er Vinnie Colaiuta og så alle de andre Hvis I forstår hvad jeg mener /Gandrum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Fantastisk klip - Vinnie er så absolut kongen! Husk at se alle klippene fra den koncert. Det er virkelig lækkerier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Kan godt blive lidt metaltræt ift. Vinnie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandrum Posted May 1, 2016 Author Share Posted May 1, 2016 Vinnie er i et sammenhæng her, hvor han virkelige for lov til at udfolde sig kreativt - vel at mærke uden at miste pulsen på noget tidspunkt. Total overlegen spillet og med fuldkommen indlevelse Ja, Vinnie er og bliver kongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Duun Posted May 2, 2016 Share Posted May 2, 2016 (edited) Vinnie er absolut en mester. Hans teknik er klasse. Synes dog ikke det første klip siger mig så meget, men Vinnie kommer klart i klasse sammen med Sting: Edited May 2, 2016 by Simon Duun Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertram Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Jeg synes også Vinnie er fuldstændig sindssyg med Jeff Beck.. og for ikke at tale om med Zappa i sin tid.. Vinnie er bare fuldstændig eminent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Ja der er mange super fede trommeslagere, og så er der Vinnie. Han kan bare spille ALT! Jeg var til Sting koncert, hvor Sting præsenterede ham The all Mighty Vincent Colaiuta. Kunne kun give ham ret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts