jonaslind Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 (edited) Grundet dovenskab og lyst til at prøve noget nyt, købte jeg for en måneds tid siden et nyt sæt. Så nu ser mit setup sådan ud: Tama Superstar i 10-12-14-20 Rathje Drums lilletromme 14*6 Avantgarde Precision hihat Paiste fast crash 16 + 18 Zultan Aja splash 10 Sabian Hhx Evolution Ride 20 Gibraltar Stativer Roc n' soc stol Tama Speed Cobra pedal Rohema stikker Edited June 13, 2016 by jonaslind
Dennis Hentrich Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Fedt sæt Jonas! De der nyere Superstar er altså slet ikke det værste man kan få fingrende i. Men der er vist stadig lidt vej endnu til bækkensetuppet består af ren Paiste hva'?
jonaslind Posted June 14, 2016 Author Posted June 14, 2016 Fedt sæt Jonas! De der nyere Superstar er altså slet ikke det værste man kan få fingrende i. Men der er vist stadig lidt vej endnu til bækkensetuppet består af ren Paiste hva'? Jeg vil gerne skifte de sidste ud med Paiste. Dog er jeg i tvivl om hvilken hihat der vil kunne erstatte min Avantgarde. Jeg har en 505, som jeg bruger i øveren, men jeg synes ikke den er høj nok ude. Om det er fordi, at jeg ikke spiller på den korrekt (tøhø) eller om den er for blød (igen tøhø), skal jeg ikke kunne sige. Input er meget velkomne! Det samme med ride. Mit evo har en fed crasheffekt og er super til ride. Jeg har ladet mig fortælle, at et Giant Beat vil kunne det samme, men de hænger ikke på træerne men i stedet for på andres stativer ...
Dennis Hentrich Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Jeg vil gerne skifte de sidste ud med Paiste. Dog er jeg i tvivl om hvilken hihat der vil kunne erstatte min Avantgarde. Jeg har en 505, som jeg bruger i øveren, men jeg synes ikke den er høj nok ude. Om det er fordi, at jeg ikke spiller på den korrekt (tøhø) eller om den er for blød (igen tøhø), skal jeg ikke kunne sige. Input er meget velkomne! Det samme med ride. Mit evo har en fed crasheffekt og er super til ride. Jeg har ladet mig fortælle, at et Giant Beat vil kunne det samme, men de hænger ikke på træerne men i stedet for på andres stativer ... Nej sådan en 505 har ikke megen lyd i sig. Hvis du en dag skulle slå et smut forbi den rigtige del af Danmark, nærmere bestemt Den Københavnske Pestegn, så skal du være velkommen til at teste dem jeg har. Der er vist en 5-6 stykker rundt omkring i øvelokalet.
henrikrathje Posted June 17, 2016 Posted June 17, 2016 Jeg hsr vist 9-10 hatte pt.. Du er velkommen til test Synes du skal se på en istanbul traditional .. Alternativt en Zultan Z Serie..
henrikrathje Posted June 17, 2016 Posted June 17, 2016 505 har ikke meget volumen men den er KONGE i studiet!
jonaslind Posted June 18, 2016 Author Posted June 18, 2016 Hmm, jeg må hellere holde øjne og ører åbne. 😉
bcdrum Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Fedt sæt, fedt med den sunburst farve 👍 Ang hihat så har jeg en 14" Paiste Wild hat til salg😃😃👍👍
Dennis Hentrich Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Jeg er ikke kæmpe fan af 14" hihatte, men når jeg bliver tvunget til det, så er det min 2000 Medium der ryger på.
Recommended Posts