Maddiedrums Posted July 23, 2016 Share Posted July 23, 2016 Hej Folkens. Jeg har for nyligt erhvervet mig en SPD-S men mangler desværre et hukommelseskort til. jeg har prøvet med forskellige CF-kort men den melder at kortet er "unsupported" da det nok er for nyt et format. Så er der nogle af jer der ved hvilket man skal anskaffe sig, og evt. har et tilovers? DBH. Mathias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddiedrums Posted July 23, 2016 Author Share Posted July 23, 2016 Jeg er kommet frem til at problemet formentlig ligger i størrelsen på kortene jeg har prøvet. Den vil angiveligt kun modtage kort på 512mb eller mindre. DERFOR: Søges CF-kort på 512mb nu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcdrum Posted July 23, 2016 Share Posted July 23, 2016 Jeg havde engang en spd-s. Og der er noget med at man kan bruge nye kort men de skal formateres til at de "kun"er 512 Mb, hvordan man gør ved jeg ikke men det var noget jeg fik at vide dengang jeg købte den jeg havde. Håber at du finder ud af noget. Vh Benny Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drummer Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 512 MB. Er vejen frem ved den gamle model. De burde stadig kunne findes på nettet og købes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts