DaPhunk73 Posted September 13, 2016 Posted September 13, 2016 Har en 15" hængetom jeg gerne vil have på ben ind imellem. Tænkte at købe en 15" RIMS til ben, men synes ikke lige jeg kan finde en nogen steder. Nogen der ved hvor man kan få dem?
Dennis Hentrich Posted September 13, 2016 Posted September 13, 2016 Nu ved jeg ikke hvilken tam det er, men du kunne evt. kigget på Ludwig Atlas Mounts. Smæk tre stk. på i bunden, og så nogle ben på. De fungerer dog kun hvis trommen ikke er med gennegående spændehuse, da de erstatter et almindeligt spændehus og genbruger de gamle huller.
DaPhunk73 Posted September 13, 2016 Author Posted September 13, 2016 Det er en Yamaha Recording Custom. Den har gennemgående bespændinger..
Dennis Hentrich Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Arh ja. Så er der nok kun de der rims som løsning. 15" rims er desværre bare ret svære at få fat i. De kan dog fås direkte fra Gauger Percussions egen shop: http://www.gaugerpercussion.com/dynamounttrade-fts.html
DaPhunk73 Posted September 15, 2016 Author Posted September 15, 2016 Det kommer til at koste en tusse at bestille sådan en hjem fra deres side. Uden told osv. Den må jeg lige tygge på..
Gunnar Kristiansen Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Jeg må indrømme, at jeg ikke synes at RIMS til ben virker særlig godt. Jeg købte min Fibes 14x14 som "jomfru", og satte alm. RIMS på. Da jeg så ville lave den til gulvtom købte jeg en gulv-RIMS, men det er som om trommen bliver hård og død, i hvert fald i forhold til alm. RIMS.
DaPhunk73 Posted September 15, 2016 Author Posted September 15, 2016 Det lader til at jeg hænger på det skide gulvtom stativ. Eller boremaskinen...
Recommended Posts