Akut Hjælp! Spd-S


Maddiedrums

Recommended Posts

Hej Folkens! Jeg beklager den voldsomme overskrift, men jeg er mildest talt lidt på røven. Situationen er den at jeg står og skal spille job i aften. Igår fandt jeg ud af at ingen af mine pads på min SPD-S reagerer mere når jeg slår på dem..

Jeg har haft den skilt ad og renset den men lige lidt har det hjulpet.

 

Derfor:

 

1) Er der nogle af jer der har foreslag til eventuelle løsningsforslag til at få padsne til at reagere igen? Det kan være der er en eller anden helt basal funktion jeg ved en fejl har sat til?

 

2) Er der mon en i Aarhus området der har en SPD-S jeg kan låne/leje for én aften?

 

Alt det bedste!

 

Mathias.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Hej Folkens! Jeg beklager den voldsomme overskrift, men jeg er mildest talt lidt på røven. Situationen er den at jeg står og skal spille job i aften. Igår fandt jeg ud af at ingen af mine pads på min SPD-S reagerer mere når jeg slår på dem..

Jeg har haft den skilt ad og renset den men lige lidt har det hjulpet.

 

Derfor:

 

1) Er der nogle af jer der har foreslag til eventuelle løsningsforslag til at få padsne til at reagere igen? Det kan være der er en eller anden helt basal funktion jeg ved en fejl har sat til?

 

2) Er der mon en i Aarhus området der har en SPD-S jeg kan låne/leje for én aften?

 

Alt det bedste!

 

Mathias.

Fandt du mon ud af hvad der var galt?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Nej! Desværre ikke endnu. Jeg genoptager undersøgelsen af maskinen inden længe. Jeg forstår ikke hvordan ALLE padsne uden videre kan slå fra. Jeg har haft den skilt af to gange nu for at rense/tjekke forbindelser osv. Men stadig uden held med at få gang i den igen. hm..!!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Nej! Desværre ikke endnu. Jeg genoptager undersøgelsen af maskinen inden længe. Jeg forstår ikke hvordan ALLE padsne uden videre kan slå fra. Jeg har haft den skilt af to gange nu for at rense/tjekke forbindelser osv. Men stadig uden held med at få gang i den igen. hm..!!

 

Bare inden vi roder os ud i noget snavs... har du tjekket trigger indstillingerne? Altså om sensibilitet og threshold tilfældigvis er blevet skruet ned ved en fejl?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 måneder senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu