Maddiedrums Posted September 16, 2016 Share Posted September 16, 2016 Hej Folkens! Jeg beklager den voldsomme overskrift, men jeg er mildest talt lidt på røven. Situationen er den at jeg står og skal spille job i aften. Igår fandt jeg ud af at ingen af mine pads på min SPD-S reagerer mere når jeg slår på dem.. Jeg har haft den skilt ad og renset den men lige lidt har det hjulpet. Derfor: 1) Er der nogle af jer der har foreslag til eventuelle løsningsforslag til at få padsne til at reagere igen? Det kan være der er en eller anden helt basal funktion jeg ved en fejl har sat til? 2) Er der mon en i Aarhus området der har en SPD-S jeg kan låne/leje for én aften? Alt det bedste! Mathias. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Hej Folkens! Jeg beklager den voldsomme overskrift, men jeg er mildest talt lidt på røven. Situationen er den at jeg står og skal spille job i aften. Igår fandt jeg ud af at ingen af mine pads på min SPD-S reagerer mere når jeg slår på dem.. Jeg har haft den skilt ad og renset den men lige lidt har det hjulpet. Derfor: 1) Er der nogle af jer der har foreslag til eventuelle løsningsforslag til at få padsne til at reagere igen? Det kan være der er en eller anden helt basal funktion jeg ved en fejl har sat til? 2) Er der mon en i Aarhus området der har en SPD-S jeg kan låne/leje for én aften? Alt det bedste! Mathias. Fandt du mon ud af hvad der var galt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddiedrums Posted October 25, 2016 Author Share Posted October 25, 2016 Nej! Desværre ikke endnu. Jeg genoptager undersøgelsen af maskinen inden længe. Jeg forstår ikke hvordan ALLE padsne uden videre kan slå fra. Jeg har haft den skilt af to gange nu for at rense/tjekke forbindelser osv. Men stadig uden held med at få gang i den igen. hm..!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikj_dk Posted October 28, 2016 Share Posted October 28, 2016 Jeg er IT mand,så jeg skal spørge: Kan den resettes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersvestergaard Posted October 28, 2016 Share Posted October 28, 2016 Jeg ved det ligger en firmware update til den på deres hjemmeside. Måske det var en løsning? Er der lys i display mm.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Nej! Desværre ikke endnu. Jeg genoptager undersøgelsen af maskinen inden længe. Jeg forstår ikke hvordan ALLE padsne uden videre kan slå fra. Jeg har haft den skilt af to gange nu for at rense/tjekke forbindelser osv. Men stadig uden held med at få gang i den igen. hm..!! Bare inden vi roder os ud i noget snavs... har du tjekket trigger indstillingerne? Altså om sensibilitet og threshold tilfældigvis er blevet skruet ned ved en fejl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Min gode ven har den gamle (SPD-S). Den var blevet træt i alle kondensatorene, så dem har han skiftet, og så spillede det hele igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jes fra Roland Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Check om den står til "Local control OFF" inde i indstillingerne for MIDI. Gør den det, så lukker alt ned. Sæt den til ON, så kører det igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts