Jeppevk Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Hej Trommeslagere! Jeg har lavet lidt video som jeg håber i har lyst til at tjekke ud! Det er nummeret "Burn It" Med Carpark North som jeg synes er et monster fedt nummer at spille. Håber i kan lide det! -Jeppe Klausen
kristian riege Posted December 6, 2016 Posted December 6, 2016 Stærkt 💪 Hvordan har du lavet din tam lyd? EQ, effekter, combo osv?
Jeppevk Posted December 6, 2016 Author Posted December 6, 2016 Stærkt 💪 Hvordan har du lavet din tam lyd? EQ, effekter, combo osv? Tak skal du have Kristian! Jeg har kun selv optaget trommerne. Det er nogle store kedler så der er meget bund i dem i sig selv. Derudover er de stemt næsten så dybt som de kan, for at undgå for meget sustain. Det er Frede Panduro der har mixet og masteret trommerne, og han er sindsygt dygtig. Jeg ved det kan være lidt svært at mixe så store kedler, og specielt at få hurtigere fills til at lyde skarpe med den størrelse kedler, men jeg synes han har gjort et rigtig godt stykke arbejde. Mvh. Jeppe
Bertram Posted December 6, 2016 Posted December 6, 2016 Nu hvor vi snakker om det - hvor store er tønderne så? Mvh
Jeppevk Posted December 6, 2016 Author Posted December 6, 2016 Nu hvor vi snakker om det - hvor store er tønderne så? Mvh 13", 16", 18" 24"
Anders Olesen Posted December 6, 2016 Posted December 6, 2016 Satme sejt! Hvilke størrelser bækkener bruger du i hver serie?
Jeppevk Posted December 6, 2016 Author Posted December 6, 2016 Satme sejt! Hvilke størrelser bækkener bruger du i hver serie? Tusind tak skal du have Anders! Alle af serien Byzance. 18" Trash Crash 20" Extra thind hammered Crash 22" Vintage Pure Light 18" Extra dry Crash Hihatten er bare en Avantgarde Studie 14"
Hamselv Posted December 9, 2016 Posted December 9, 2016 POWER. Rigtig fedt spillet. Ingen tvivl, ingen dillerdaller, bare smask - lige hvor den skal være
Jeppevk Posted December 10, 2016 Author Posted December 10, 2016 POWER. Rigtig fedt spillet. Ingen tvivl, ingen dillerdaller, bare smask - lige hvor den skal være Tusind tak skal du have! Det er jeg glad for at høre. Mvh. Jeppe
JesperM Posted December 11, 2016 Posted December 11, 2016 SINDSYG fed lyd du har fået dig der! Der er sku smæk på. Og samtidig hvor er det dog bare et uhyggeligt fedt sæt.!!!
Jeppevk Posted December 12, 2016 Author Posted December 12, 2016 SINDSYG fed lyd du har fået dig der! Der er sku smæk på. Og samtidig hvor er det dog bare et uhyggeligt fedt sæt.!!! Tusind tak skal du have Jesper! Er også super glad for dem! Det er faktisk Laust Sonnes gamle sæt: http://dansketrommer.dk/wp-content/uploads/2014/04/laust_sonne_on_white_kit.jpg Mvh. Jeppe
Recommended Posts