Henrik B Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Jeg har fået en 14" hihat med i en handel, men jeg kender ikke mærket - og kan ikke rigtig finde noget på nettet. Er der nogle herinde, som kender til Lunik Pistoia? Her er et link til nogle billeder: http://s1059.photobucket.com/user/henrik_biessy/slideshow/Lunik%20Pistoia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Jeg ved, at Ufip-bækkener produceres i Pistoia. Måske er det en vej at gå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan "Due" Jensen Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Skriften minder om Zanki, som er italiensk, ligesom UFIP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik B Posted December 15, 2016 Author Share Posted December 15, 2016 Ja, det lader til at Pistoia er bækken-byen i Italien Lunik giver ikke rigtig nogle brugbare resultater... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts