KalEl Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Sån en har jeg ikke set før https://m.youtube.com/watch?v=i70BF8fgUEQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Så nu kan man spille ekstra meget hurtigere... 😃 Jeg tror faktisk at Sonor har lavet en pedal der mindede om den, om end kun med to køller. Thomas brugte den på en DVD, og han kan som bekendt spille frygtindgydende hurtigt. Jeg synes bare ikke at der kom mere musik ud af de ekstra slag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Thomas Lang hvis nogen skulle være i tvivl... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 Tja... idéen er ikke ny, men er pedalen godt lavet har den sikkert sit publikum. Jeg mener faktisk at denne type "dobbelt" pedal kan findes helt tilbage i 50'erne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts