rasmusoen Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Hej Alle sammen Er der andre end mig som er blevet slemt interesseret i et elektrisk sæt efter at dette er blevet lanceret fra ALESIS. http://www.gear4music.dk/da/Trommer-and-Perkussion/Alesis-Strike-Zone-5-Piece-elektroniske-trommesaet/1GI2 (er der nogen af jer som tidligere har handlet ved Gear4music? Og er der evt. nogle som allerede har bestilt? Hilsen Rasmus Link to comment Share on other sites More sharing options...
highland Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Har handlet nogle gange med dem og nææsten altid tilfreds "Næsten" var at jeg fik en tom med en anden holder end den Annoncerede - lidt frem og tilbage mails, hvorefter jeg skulle Returnere varen for at få det rigtige - de hentede pr. Kurer (Kostede ikke mig noget) og da jeg fik tom'en retur, var det Med både annonceret og ny holder...bonus 😄 - så tilfredshed I sidste ende Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasmusoen Posted February 24, 2017 Author Share Posted February 24, 2017 Hej highland. Tak for det hurtige svar, dejligt at du har oplevet god service. Det er altid rart. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille John Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Min erfaring med el-trommer generelt og Alesis specifikt, gør at jeg aldrig ville købe et el-sæt jeg ikke havde prøvet først. Og mit go-to-move ville altid først være et Roland sæt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasmusoen Posted February 25, 2017 Author Share Posted February 25, 2017 Okay. Ville som også gerne prøve et sæt, men har ikke kendskab til nogle steder hvor de har det stående i en butik, også kan man jo lige så godt købe det billigst over nettet. (men tænker måske også at vente til der er nogle danske forhandlere som for det hjem). Hvorfor vælger du Roland først, noget erfaring godt eller skidt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille John Posted February 25, 2017 Share Posted February 25, 2017 Hvis du er hooked på det, så prøv at skriv/ring til drumcity eller moderndrums og hør om de kan skaffe et sæt hjem. Hvis de ikke kan, så er - så vidt jeg ved - 14 dages ubetinget returret hos Thomann. Så kan man jo sende det tilbage hvis det ikke lever op til forventningerne. Mht, Roland så har de - i forhold til de sæt og pads jer har prøvet - bare været overlegne på alle område. Spilfornemmelse, trigger-følsomhed og reaktionstid osv. Der er også nogle der taler varmt om 2box, men dem har jeg til gode at prøve... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasmusoen Posted February 25, 2017 Author Share Posted February 25, 2017 Ja det tænker jeg også kan blive planen. Men jeg skal lige have solgt mit akustiske sæt før jeg gør noget. 😉 Jeg får ikke spillet så meget på det i mit lille byhus, så er elektrisk ville egne sig bedre til denne del. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts