Lad Os Være Kreative!

jonaslind
 Share

Recommended Posts

🔴🔴🔴🔴🔴OPROB!!!!🔴🔴🔴🔴🔴

En mangeårig men særdeles hyggelig tradition er ved at dø, og dette er vi mange, som er enormt kede af!

Jeg taler selvfølgelig om de legendariske TS-DAGE!!!!

Desværre er deltagerinteressen faldet drastisk i år, så den ellers altid energiske, kærlige, arrangør junta aka. Nicolaj har kastet håndklædet i ringen, og forståeligt nok har aflyst årets TS-DAGE.

Til jer der ikke ved, hvad ts-dage er, kommer der et lille resumé:

Hygge med og omkring trommer

Værksted, hvor man kan reparere, lave og andet praktisk omkring trommerne flere gange med utrolig kompetent og dygtig hjælp fra andre.

Læring, inspiration og nytænkning omkring at spille.

En masse fede trommesæt som man må spille på.

Lækker forplejning hele weekenden blandt andet en delikat og helt igennem fantastisk chili con carne.

Og ikke mindst, de dejligste mennesker, som uanset erfaring, alder udøvelse hjælper, hygger, snakker og er med til at gøre weekenden til den fedeste for os trommeslagere. Alle kan være med og her er plads til alle!

Vi har tidligere været i Odense, hvilket har kunne tiltrække folk fra både Jylland og Sjælland.

Men om Fyn som lokalitet afholder folk fra at melde til i år, vides ikke.

Dette er en opfordring til, at jer som kunne tænke sig verdens bedste weekend, kunne give en positiv tilbagemelding om, at ts-dagene ikke må dø, måske kunne tænke sig at stå for denne weekend (der er masser af hjælp at hente!), eller komme med forslag til, at ts-dagene i 2017 kunne afholdes.

Lad os stå sammen!

Ugh herfra. 🥁🥁🥁🥁🥁🥁🥁

Godt initiativ!

Jeg kan desværre ikke selv byde ind med det helt store, men hvis der bliver afholdt noget øst for Storebælt er jeg klart med (det er sgu, desværre, den der broafgift, som også i år har afholdt mig fra at deltage).

Eventuelt kunne man i stedet for det helt store udtræk holde nogle mindre, mere lokale sociale arrangementer, f.eks. i forbindelse med Får-sounds eller en af de jydskes clinics. Ad den vej kunne der jo muligvis opstå en (eller flere) ny(e) styregruppe® til nye TS-dage næste år.