Sonor Phonic Solskinstråd

k_50
 Share

Recommended Posts

Når nu vejret arter sig så fint, får i da lige en håndful billeder af mit "nye" Sonor Phonic ude på terrassen.

Størrelserne er 24x14, 13x9, 16x16, og lilletrommen er min 14x8 Tama Artwood, som lige har været nede hos Henrik og få en fint ny kant.

Bækkenerne er det store, mørke setup:

16" A Zildjian trans stamp hihat

19" Bosphorus Antique Series original ride

24" A Zildjian trans stamp ride

22" A Zildjian hollow block stam crash/ride

IMG_0358_zpscff1o5lu.jpg

IMG_0360_zpswqkzvder.jpg

IMG_0363_zpswrvffww8.jpg

IMG_0364_zpsoj0ld0vn.jpg

IMG_0369_zpsgohqrb5o.jpg

IMG_0370_zps3b1poxlt.jpg

Fedt!

Max fedt. Der er edderdrønsparkemig meget lyd i dem. Glæder mig vildt til at få dem med i øveren og lave ordentlig larm!

Uhh, solskinstråde! Så har foråret ramt 2017!

Fedt sæt! Skal du ikke have en træreife mere på stortrommen?

Jeg ville hellere have en mere af stål, da det er dem, den er født med. Men en original Phonic-reife bliver nok svær at opdrive uden for ebay (hvor alt gammelt Sonor er pis'dyr).

Max fedt. Der er edderdrønsparkemig meget lyd i dem. Glæder mig vildt til at få dem med i øveren og lave ordentlig larm!

Jeg ville hellere have en mere af stål, da det er dem, den er født med. Men en original Phonic-reife bliver nok svær at opdrive uden for ebay (hvor alt gammelt Sonor er pis'dyr).

Så køber du bare mit sæt, snupper reiferne og 18" gulvtammen. Og vupti! Så har du et rigtigt herresæt ;)

De lyder fedt de gamle Phonics.

Så køber du bare mit sæt, snupper reiferne og 18" gulvtammen. Og vupti! Så har du et rigtigt herresæt ;)

De lyder fedt de gamle Phonics.

Men jeg er noget så fattig, og du vil jo ikke bütte med noget af al det nice grej, jeg har til salg. Jeg er også helt sikker på, at dine lugter af tis eller noget, siden du stadig har dem til den pris.

Men jeg er noget så fattig, og du vil jo ikke bütte med noget af al det nice grej, jeg har til salg. Jeg er også helt sikker på, at dine lugter af tis eller noget, siden du stadig har dem til den pris.

Præcis ;)

Hvis du ikke har fået smidt den 14" gulvtam ud der var med sættet, kunne det da måske være et bytteemne. :hmm:

De helt rigtige til rock!

Og al mulig andet for den sags skyld - jeg er aldrig rigtig blevet gode venner med 22" stortromme, men har aldrig fået klager over en 24'er. Og 13" + 16" er en utrolig alsidig combo. Så hvis jeg kunne skaffe en 20'er, til når jeg gerne vil have en højere pitch, end 24" kan klare, ville jeg i princippet ikke have brug for mere. I princippet. Jeg kunne garanteret sagtens stadig skabe et behov, hvis der kom noget spændende til salg :lol:

Jo dak!

Nu kender jeg ikke trommerne så godt endnu. Men bækkenerne er noget nær det mest vellydende setup, jeg har haft. Nu mangler jeg bare det helt rigtige 18"-20" A fra 50'erne - både for at pleje samlergenet, men også fordi, det der 19" Bos, som allerede har været knækket tre gange, nok ikke holder vildt længe endnu.

Edited by k_50