Gabriel Posted April 10, 2017 Posted April 10, 2017 Den store rullende TS Quiz!! - #2 Som vinder af denne Quiz opretter jeg har en ny trommerelevant quiz. Præmien fra først quiz (en Påskeøl som kan hentes i Randers) ryger med i puljen til denne quiz sammen med den nye mystiske præmie (der kan hentes i Hillerød) Hvad forestiller billedet? Fire away! 1
MattiasF Posted April 10, 2017 Posted April 10, 2017 En bækken stopper. Den dims der sidder under bækkenet som man kan sætte en filtdims på. Billedet forestiller så en i gummi, så der kan vælges mellem at bruge en filtdims - resonans dæmpende - eller ikke.
Rasmus Espersen Posted April 10, 2017 Posted April 10, 2017 Bunden af et mikrofonstativ? Altså sådan et uden ben, men på en tung plade.
Gunnar Kristiansen Posted April 11, 2017 Posted April 11, 2017 Er billedet på nogen måde trommerelateret?
Lars Frimodt-Møller Posted April 11, 2017 Posted April 11, 2017 Er det skærehjulet på en Holtz cutter?
Lars Frimodt-Møller Posted April 11, 2017 Posted April 11, 2017 Er det skærehjulet på en Holtz cutter? Hole cutter hedder den så bare, og nej det er det vidst ikke, kan jeg se.... http://www.drumsquad.dk/agenturer/bdos/holecutter/index.html
Gabriel Posted April 11, 2017 Author Posted April 11, 2017 Er billedet på nogen måde trommerelateret? Absolut! På job og i øver til hverdag og fest kan nemt transporteres selv på cykel og til hest (sorry, kommer lige fra ungernes gækkebreve)
Gabriel Posted April 11, 2017 Author Posted April 11, 2017 Hole cutter hedder den så bare, og nej det er det vidst ikke, kan jeg se.... http://www.drumsquad.dk/agenturer/bdos/holecutter/index.html RIGTIGT! Det er ikke en hole cutter... Hvis ikke det er gættet i løbet af nogle dage så kommer der et billede mere.
erikjensen Posted April 11, 2017 Posted April 11, 2017 To sjæle én tanke... ! Hamselv var så lige 2 minutter før "migselv"
Gabriel Posted April 11, 2017 Author Posted April 11, 2017 To sjæle én tanke... ! Hamselv var så lige 2 minutter før "migselv" To sjæle, een forbier
♪ Magnus ♪ Posted April 11, 2017 Posted April 11, 2017 Jeg synes det ligner den plastik-dut på hihatstativet, der sidder under hihatbunden.
Gabriel Posted April 12, 2017 Author Posted April 12, 2017 Deja vue, Hr. Møller? Er det et hjul fra en trommekasse?
Rasmus Espersen Posted April 12, 2017 Posted April 12, 2017 Det er sådan en moderne bækkenwingnut til at trykke på i stedet for at dreje, når man skal have bækkenet af og på.
Recommended Posts