holte Posted April 15, 2017 Share Posted April 15, 2017 Hej Jeg var en tur forbi Drummers Collective sidste år og fik lidt bank på den gode måde. Var fedt hele tiden at blive holdt op på tåspidserne så vil klart anbefale folk at tage forbi engang om det så bare er for en kort periode. Hvor mange af jer har været der forbi ?? et lille klip der over fra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted April 15, 2017 Share Posted April 15, 2017 Jeg gik der i januar/februar 2000, som en del af min konservatorieuddannelse. Det var en meget stor oplevelse faktisk. Især at rejse alene til New York i en hel måned, var noget der gav en masse fede oplevelser. Hvem har du modtaget undervisning af? Link to comment Share on other sites More sharing options...
holte Posted April 15, 2017 Author Share Posted April 15, 2017 Peter retzlaff, kim plainfield, Ian froman og jason Gianni var dem jeg havde mest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
holte Posted April 15, 2017 Author Share Posted April 15, 2017 hvem havde du ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
holte Posted April 22, 2017 Author Share Posted April 22, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts