Rasmus Espersen Posted April 24, 2017 Posted April 24, 2017 (edited) Som den glade vinder af TS Quiz #2 (http://www.trommeslageren.dk/forum/index.php?/topic/91226-ts-quiz-nr2/) har jeg fået æren af at oprette TS Quiz #3. Præmien fra første runde, en påskeøl i Randers, samt præmien fra anden runde, en Tama Quick Lock i Hillerød, kommer med i denne rundes præmiepulje, hvor også en Ceres Top i Aarhus kan vindes. For at få serveretten til fjerde runde af TS Quiz, så skal du blot svare mig på dette spørgsmål: Hvad er dog det, i centrum af billedet? Edited April 24, 2017 by Rasmus Espersen
shell master Posted April 24, 2017 Posted April 24, 2017 (edited) 6 mm fra kanten af et slidt trommeskind gert Edited April 24, 2017 by shell master
shell master Posted April 24, 2017 Posted April 24, 2017 http://prntscr.com/f06gki her er beviset ha ha ha
Rasmus Espersen Posted April 24, 2017 Author Posted April 24, 2017 Mobning... Kan du ikke bygge en ekstra gulvtam til dit flotte stavsæt i stedet for at have så ret?Nu skal jeg jo til at gøre op med mig selv, om jeg vil tegne en firkant eller en cirkel, når jeg kommer hjem...
Anders Olesen Posted April 24, 2017 Posted April 24, 2017 En gribe-lug, ala dem man ser på træreifer og stortrommer? De ses også af og til på stål!
Dennis Hentrich Posted April 24, 2017 Posted April 24, 2017 En Gibraltar Dunnet R-Class Universal Hoop Clamp.
Gabriel Posted April 24, 2017 Posted April 24, 2017 En Gibraltar Dunnet R-Class Universal Hoop Clamp. Du mangler årstallet... 1
Rasmus Espersen Posted April 24, 2017 Author Posted April 24, 2017 En Gibraltar Dunnet R-Class Universal Hoop Clamp. Korrekt! Så blev den moralske sejrherre i runde 2 sejrherre i runde 3. Tillykke! Du får serveretten til 4. runde, og så stiller jeg en kold Top frem til dig.
shell master Posted April 24, 2017 Posted April 24, 2017 Mobning... Kan du ikke bygge en ekstra gulvtam til dit flotte stavsæt i stedet for at have så ret? Nu skal jeg jo til at gøre op med mig selv, om jeg vil tegne en firkant eller en cirkel, når jeg kommer hjem... sorry rasmus og NEJ ikke fler trommer lige nu selvom det ville være blær med en 16" gulvtam på sidebenet "point taken" stor hilsen gert
Rasmus Espersen Posted April 25, 2017 Author Posted April 25, 2017 sorry rasmus og NEJ ikke fler trommer lige nu selvom det ville være blær med en 16" gulvtam på sidebenet "point taken" stor hilsen gert Hæhæ, det gør skam ikke noget - nu slap jeg jo for at tegne og fortælle, fordi Dennis var så hurtig! Fair nok. Det sæt er vist blær nok i sig selv. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat - det er virkelig et imponerende arbejde!
Dennis Hentrich Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 Du mangler årstallet... 1796 mener jeg at huske...
Dennis Hentrich Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 Korrekt! Så blev den moralske sejrherre i runde 2 sejrherre i runde 3. Tillykke! Du får serveretten til 4. runde, og så stiller jeg en kold Top frem til dig. Jeg er så pisse sej! Nu skal jeg bare tænke over hvad næste quiz og præmie skal være! Hmmm. Der går nok lige et par dage.
Gabriel Posted April 25, 2017 Posted April 25, 2017 1796 mener jeg at huske... Hmm... weird. Ikke et ord om det på https://en.wikipedia.org/wiki/1796 Hold kapslen på flasken, Rasmus - Jeg kalder FAKE NEWS!!
Recommended Posts