Dennis Hentrich Posted April 29, 2017 Author Share Posted April 29, 2017 Det kunne nu godt ligne sådan en Pearl kontramøtrik til stemmeskruerne. DING DING DING! Eller du har den næsten. Mærket er forkert, men den er godtaget og du har vundet retten til at lave næste quiz. Der er ekstra credit hvis du kan nævne hvad mærke det så er, og jeg bukker mig i støvet hvis du kan nævne modelnummeret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted April 29, 2017 Author Share Posted April 29, 2017 jeg tror den ligger ovenpå hentrich`s latex trøje han er iført på scenen når han gir koncert ha ha hvad "den" er !! er mig en gåde gert Tja, det er ikke koncerter den bliver brugt til men en anden form for optræden. Jeg kan opleves i Valby-Hallen til oktober. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted April 29, 2017 Share Posted April 29, 2017 DING DING DING! Eller du har den næsten. Mærket er forkert, men den er godtaget og du har vundet retten til at lave næste quiz. Der er ekstra credit hvis du kan nævne hvad mærke det så er, og jeg bukker mig i støvet hvis du kan nævne modelnummeret. Lige på billedet lignede den nogle Pearl jeg har liggende. Kom sidenhen i tanke om, at jeg også har set dem på sonor. Så snød jeg altså lidt og googlede lidt og fandt et billede af en Sonor Centenary (1875-1975) 6.5" x 14" D556 hvor de sidder på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted April 29, 2017 Author Share Posted April 29, 2017 Forkert. Vil du komme med et enkelt sidste bud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted April 29, 2017 Share Posted April 29, 2017 Forkert. Vil du komme med et enkelt sidste bud? Ludwig Coliseum series? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted April 29, 2017 Author Share Posted April 29, 2017 Bingo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted April 29, 2017 Share Posted April 29, 2017 Bingo! Jeg beklager virkeligt, at det er noget værre sjusk fra min side. Jeg burde jo straks have regnet ud, at det var en Ludwig, når det var dig. Sjusk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted April 29, 2017 Author Share Posted April 29, 2017 Jeg beklager virkeligt, at det er noget værre sjusk fra min side. Jeg burde jo straks have regnet ud, at det var en Ludwig, når det var dig. Sjusk! Ja, jeg må indrømme at jeg faktisk er en anelse skuffet over det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Ja, jeg må indrømme at jeg faktisk er en anelse skuffet over det Så må vi dele øllerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
shell master Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 i er sku for seje en fornøgelse at se på jeg må lige pointere at når der en dag blir min første ts dag og vi samles så glæder jeg mig til at se hentrich`s ludwig lookalike pearl tønder med ægte pasta bækkner håber i kan klare "mosten" ellers send mig en pm og jeg drosler ned for min sorte humor gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 i er sku for seje en fornøgelse at se på jeg må lige pointere at når der en dag blir min første ts dag og vi samles så glæder jeg mig til at se hentrich`s ludwig lookalike pearl tønder med ægte pasta bækkner håber i kan klare "mosten" ellers send mig en pm og jeg drosler ned for min sorte humor gert Ja det bliver ganske hyggeligt Dennis' trommer er ikke Pearl. Det er noget Ludwig kopi Hohner har lavet.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
shell master Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 ja det er dem !! spændende !! glæder mig til at se dem gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Louie Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Selvfølgelig er det Ludwig.. ingen overraskelse dér Dennis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted May 1, 2017 Author Share Posted May 1, 2017 Selvfølgelig er det Ludwig.. ingen overraskelse dér Dennis! Jeg ved slet slet ikke hvad du mener Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts