Efterlysning: De 10 Fedeste Tråde


Recommended Posts

Folkens! Jeg sidder jo og er ved at lave en ny version af TS. I den anledning har jeg tænkt mig at tage min egen tråd om at etablere et øvelokale i en bunker, og lave en reelt artikel ud af det.

 

Men… der er jo masser af sindsygt fede ting igennem tiderne, som brugere på siden har skabt. Stavlimede kedler, sindsyge coating projekter osv.

 

Kunne I ikke være søde at hjælpe med at finde de 10 bedste? Kriterierne for "godt" er selvsagt emnet i sig selv, men også at de er velskrevne og veldokumenterede…også mht. fotos.

 

Hvad husker DU som en "golden moment" fra fortiden, som fortjener en plads på den nye hylde af TS-guld? (uden i øvrigt at placere min egen tråd over noget andet - overhovedet!)

 

Bring it on!

Link til kommentar
Del på andre sites

Er det fordi det ikke er muligt at rykke alle de gamle tråde over på ny server?

 

For jeg synes mange af de gamle tråde i "Mit nyeste grej" er ret fede. Der er gode historier omkring købet af det nye gamle sæt, hvordan man lige fandt det gamle Zildjian K bækken da man var ude og kigge på et Peace sæt osv.

 

Det eneste problem er bare at der ofte mangler billeder i trådene nu, fordi folk er kommet til at slette dem. :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Monster-tråden

 

 

Jonas Lind, tak for reminderen! det var altså alletiders tråd!

 

Jeg kommer dog lidt i tvivl, var det den samme tråd, hvor der blev delt geniale og alternative trommesetups' fra DBA og G&G etc.? :lol:

 

 

 

Tænk, synes I virkelig?

 

Det kan være, det er mig, der er sart - men jeg synes at det var en gang pinlig mobning.

Jeg synes den har bedst af at gå helt i glemmebogen.

 

 

Men det er måske bare mig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ik hvor nem der er at omsætte, men Mads Valthers blog er fantastisk og evigt inspirerende!

 

Præcis - Mads' blog må endelig ikke gå i glemmebogen.

 

Men - så vidt jeg har forstået på tråden her - er det ikke et spørgsmål om, hvor vidt der er plads til gamle tråde på en ny TS-side. Det er fordi, den gode Gunnar har tænkt sig at lave nogle artikler, hvor han tager udgangspunkt i gode, gamle tråde - hvilket er en fed ide.

 

Så der er vist ikke tale om at slette noget ... ret mig, hvis jeg tager fejl, Gunnar ...

Link til kommentar
Del på andre sites

 

 

 

Tænk, synes I virkelig?

 

Det kan være, det er mig, der er sart - men jeg synes at det var en gang pinlig mobning.

Jeg synes den har bedst af at gå helt i glemmebogen.

 

 

Men det er måske bare mig?

Kristian har faktisk selv grinet af tråden og sin egen ungdommelige insisteren.

 

Jeg har ikke læst tråden i laaaaang tid, og husker kun, at det var en meget morsom tråd.

 

Men hvis det opfattes som mobning, så er den ude.

Redigeret af jonaslind
Link til kommentar
Del på andre sites

hej gunnar

sorry jeg ikke svarer dig på din request men

jeg har en super fed ide til den ny ts

det ku være rigtigt cool hvis der var

en live chat hvor man kunne skrive

er der noen på og så chatte med hinanden :)

hilsen gert

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker at "Dit værste spille-job" tråden også er ret sjov.

 

Der er bare så meget god info der kommer til at gå tabt. Men måske er det godt at få ryddet op og så må alt det vi har glemt, skrives igen. Syntes at bl.a Jon og Henrik har haft mange gode indspark. Og så er der lige frogspoon's vanvittige videoer af massakre på div trommer.

 

Frede

Link til kommentar
Del på andre sites

Er det fordi det ikke er muligt at rykke alle de gamle tråde over på ny server?

 

For jeg synes mange af de gamle tråde i "Mit nyeste grej" er ret fede. Der er gode historier omkring købet af det nye gamle sæt, hvordan man lige fandt det gamle Zildjian K bækken da man var ude og kigge på et Peace sæt osv.

 

Det eneste problem er bare at der ofte mangler billeder i trådene nu, fordi folk er kommet til at slette dem. :-)

Slet ikke. De skal nok komme over.

 

Det er fordi at der ligger "gammelt guld", som jeg synes fortjener en særlig plads på den nye hovedside (ikke forum).

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

hej gunnar

sorry jeg ikke svarer dig på din request men

jeg har en super fed ide til den ny ts

det ku være rigtigt cool hvis der var

en live chat hvor man kunne skrive

er der noen på og så chatte med hinanden :)

hilsen gert

Hej Gert.

 

Den mulighed har vi altid haft, men jeg har valgt den fra, da jeg mener det går ud over forummet. Måske tager jeg fejl, men tanken har hele tiden været, at "ordene" her stod skrevet for altid, så andre kunne have glæde af dem senere hen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Gert.

 

Den mulighed har vi altid haft, men jeg har valgt den fra, da jeg mener det går ud over forummet. Måske tager jeg fejl, men tanken har hele tiden været, at "ordene" her stod skrevet for altid, så andre kunne have glæde af dem senere hen.

jeg forstår gunnar :)

og du har nok ret !!

måske vil der gå for meget tabt

min tanke var bare at muligvis

komme til at kende folk bedre

i en live chat men det vil jo også

automatisk ske når en ts weekend

oprinder :)

gert

Link til kommentar
Del på andre sites