Hasse Tang Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 Jeg skal snart have lakeret en stortromme. Er der nogen der kender en dygtig lakør i Københavnsområdet som jeg med sindsro kan betro den opgave? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 4sound Link to comment Share on other sites More sharing options...
shell master Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 ellers check efter et autolakerings værksted gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertram Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 Hos en autolakør vil det med stor stor sandsynlighed blive rigtig godt, men måske også rigtig dyrt - det afhænger af hvor langt du selv har forarbejdet trommen.. Hvis det er en tromme der skal være lige i skabet, ville jeg gøre det dér. Gå ud og indhent nogen tilbud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted May 2, 2017 Author Share Posted May 2, 2017 En autolakør var også min umiddelbare tanke. Jeg tænkte bare om nogen mon kendte en specifik én som de kunne anbefale. Og ja, jeg skal nok have gang i pudsekluden inden den kommer afsted. @ Kristian: kan du være specifik ift. 4Sound? Laver de den slags opgaver? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shell master Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 jeg tror personligt at en lakering hos 4sound vil være mindst ligeså dyrt som en autolakering gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts