Gunnar Kristiansen Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 Til orientering, så skal jeg snart have flyttet databasen over på en ny server, opdateret den, opdateret forummet, flyttet pegningen og få det hele til at spille igen. Med andre ord, er der "døde dage" forude, ift. brug af forum, køb og salg mv. Jeg ved ikke endnu præcist hvornår der bliver lukket for forummet, men vær lige obs. ift særligt handler. Få udvekslet mobilnumre - ik' Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 U da man! Glæder mig til det nye setup! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 FUCK! Kold tyrker.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
shell master Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 hej gunnar er der et online krise nummer til rådighed ?? gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted May 16, 2017 Author Share Posted May 16, 2017 I kan gå på druk på vores facebook-side, hvis I lover at komme tilbage (og tag gerne nogle med ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MattiasF Posted May 16, 2017 Share Posted May 16, 2017 See you on the other side... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joma Posted May 17, 2017 Share Posted May 17, 2017 Hej Gunnar bliver spændende Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts