LarsRiis Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Lidt omkring dette... Gitte (min kone) var i skejby torsdag d.18 maj 2017 - alt så fint ud, derfor kom hun hjem igen... lørdag aften ca kl.20-20:30 sparkede hun fint i maven, men ca kl.23 kommer min kone ind på vores kontor og siger hun bløder og har veer... kl.24 ca er vi på herning sygehus og vi får at vide der ikke er liv. Kl.06:00 er hun på en fødestue i skejby og på bare 50min føder hun Tilde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Hej Lars Det var dog en trist nyhed. Jeg håber I finder ud af at komme godt videre herfra sammen. Det må være en frygtelig skuffelse og sorg at skulle igennem for jer. Bedste hilsener Gunnar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Hej Lars Det gør mig meget ondt at høre. Gode tanker til dig og din hustru. Jeg håber, I har nogle gode mennesker omkring jer i denne forfærdelige situation. Knus fra Odense Nicolaj Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsRiis Posted June 2, 2017 Author Share Posted June 2, 2017 Tak Gunnar / Nocilai ja det er svært og trist, men i al ulykken, har jeg heldigvis stadig min kone og min dejlige dreng Malte, og musikken - holder mig oven-vande ift mødes med gutterne og øve op til jobs og vinylpladen der snart kommer... så det skal nok gå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 Det gør mig virkeligt ondt at høre, Lars. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shell master Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 hej lars !! det gør mig ondt at høre håber i får den støtte i har & får brug for min ven !! hilsen gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
søs Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Det er jeg ked af at høre, Lars - håber I kommer igennem det sammen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rettmer Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Hej Lars. Det er en forfærdelig nyhed- det gør mig virkelig ondt at høre, men godt i har hinanden og jeres søn og at du har musikken og trommerne. Bedste hilsner Steen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Det er jeg virkelig ked af på jeres vegne - selvom alle ved, at det kan ske, er det ikke det man forventer. Min dybeste medfølelse til jer alle. Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcdrum Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 Shit, det kan man sku aldrig forberede sig på når sådan noget sker. Kondolere og min dybeste medfølelse til jer. Benny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts