Simon Duun Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 (edited) Er ved at tænke på at investere i et el-sæt (bliver højest sansynligt Roland). Det skal blot bruges til at øve på samt bruges med Ez Drummer. Hvordan er fornemmelsen af ghosts/slag i dag, set i forhold til akustiske trommer? Har en idé om at man er ret langt, og i sær med de rigtige samples, lyder tammer o.s.v. ganske udemærket? Lurer en del på b.la. det her klip. Synes godtnok det lyder ret tæt på akustisk: Hilsen Simon Edited June 5, 2017 by Simon Duun Link to comment Share on other sites More sharing options...
søs Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 (edited) Nu ved jeg ikke med de mindre Roland moduler (så som TD-3,-6,-8,-9), men da jeg havde et TD-12, oplevede jeg en helt anden verden, da jeg via MIDI prøvede at sætte modulet til en computer med et tromme-program (mener det var "Toontrack Superior Drummer 2.0"). Alle bitte små slag (ghost-notes) kom tydeligt igennem. Hvilket de bestemt ikke gjorde, når jeg brugte TD-12's direkte analog-udgang. Til gengæld synes jeg, mit TD-25 begynder at ligne noget, når jeg bruger direkte analog-udgangen (på spillejobs) - både med hensyn til ghost-notes, dynamik og rimelig naturtro lyde. Edited June 5, 2017 by søs 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts