Gunnar Kristiansen Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 Jeg har i dag medbragt et trommesæt til min kærestes rækkehus i Århus. Tænker ikke det er en langtidsholdbar løsning, så vil lige høre hvad I kender til af øvelokaler - gerne i Skejbyområdet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 Der er øvelokaler i Åbogade. Det er da på vej imod Skejby i det mindste. Jeg ved ikke lige, om der er ledige pladser, men jeg skal da gerne tjekke for opslag, når jeg skal forbi i aften. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 Det må du meget gerne. Hvilket prisleje ligger de i? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 3800 kr./måned for et helt lokale. Vi er tre bands om et, og der er lige plads til, at alle kan have deres udstyr stående fremme permanent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 Ah, ok - jeg har bare brug for plads til et mindre trommesæt. Hvis du kender nogen med plads i deres lokale, så må du gerne sige til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
snippergyppen Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 Mit ligger godt nok i København, men der burde være plads til et par stykker ;-) Gryden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted June 22, 2017 Author Share Posted June 22, 2017 2 minutter siden, snippergyppen skrev: Mit ligger godt nok i København, men der burde være plads til et par stykker Gryden. Dog ikke så stort at det når til Århus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 På 21/6/2017 den 16:38 , Gunnar Kristiansen skrev: Ah, ok - jeg har bare brug for plads til et mindre trommesæt. Hvis du kender nogen med plads i deres lokale, så må du gerne sige til. Jeg kunne desværre ikke se nogen opslag med en ledig plads, men hvis du forfatter et opslag med, at du er interesseret i en plads til et trommesæt, så hænger jeg det da gerne op. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted June 23, 2017 Author Share Posted June 23, 2017 11 timer siden, Rasmus Espersen skrev: Jeg kunne desværre ikke se nogen opslag med en ledig plads, men hvis du forfatter et opslag med, at du er interesseret i en plads til et trommesæt, så hænger jeg det da gerne op. Som i at jeg sender en PDF til dig som du gider at skrive ud og hænge op? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 23 minutter siden, Gunnar Kristiansen skrev: Som i at jeg sender en PDF til dig som du gider at skrive ud og hænge op? Jeps Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik frey Posted July 15, 2017 Share Posted July 15, 2017 Hej Gunnar. Monorama i Åbyhøj har specielle øverum til enlige trommeslagere. Pris og betingelser kender jeg ikke. Du kan tjekke nærmere på mono.dk Det er godt nok ikke i Skejbyområdet, men bus 6a kører lige til døren fra bl.a Skejbycentret. Det er også en god cykeltur - især derned, hvor det er ned ad bakke det meste af vejen - hvis du er til den slags. Mvh Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts