Nørgaard Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Jeg har været så dum at låne mit Ludwig sæt ud, og det eneste jeg fik ud af det, var at vedkommende smed mit ene stortrommeben væk. Det drejer sig om sådan en fætter fra et Ludwig Superclassic 70'er sæt: Er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe sådan en i Danmark? Eller må jeg ty til udlandet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 De kan ikke fås fra nye. Prøv at forhøre dig hos DRS Drums, Plektrum, Drumstick eller Slagtøj Centret om de skulle have et sæt liggende i en rodekasse. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nørgaard Posted June 29, 2017 Author Share Posted June 29, 2017 Jeg har været nede i Plektrum og det var en nitte. Nu har jeg lige sendt de andre en mail, så jeg venter i spænding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nørgaard Posted July 13, 2017 Author Share Posted July 13, 2017 Update: Der var flere der havde et liggende, men endte med at købe fra Slagtøjscenteret der kom med en rigtig fin pris Tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted July 13, 2017 Share Posted July 13, 2017 Fedt! Så slipper du for at få et træben i denne omgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts