Smiley Posted June 30, 2017 Share Posted June 30, 2017 Hej TS'ere Ved nogen af jer, hvor på genbrugspladsen man kan deponere sine udtjente trommeskind? Er de at betragte som "plast" i denne sammenhæng? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted June 30, 2017 Share Posted June 30, 2017 Jeg plejer at skære skindet ud af metalringen og så ryger plast i plastcontainer,(hvis der findes sådan en), og ring i metalcontainer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkels Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Ellers er det vel bare "småt brændbart". Spørg de ansatte på pladsen. De er flinke, hvis man taler pænt til dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted July 1, 2017 Share Posted July 1, 2017 Altså man kan jo lige så godt få genbrugt så meget som muligt, så jeg vil klart anbefale at smide metalringene i metalcontaineren. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smiley Posted July 5, 2017 Author Share Posted July 5, 2017 På 1/7/2017 den 08:26 , Mikkels skrev: Spørg de ansatte på pladsen. De er flinke, hvis man taler pænt til dem. Jeg kan fortælle historier om det modsatte. Og jeg er ellers en meget stille og rolig fyr. Men jeg tog engang sorte sække med på genbrugspladsen, og var nær kommet i fængsel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts