Andreas Friis Posted July 5, 2017 Share Posted July 5, 2017 (edited) En kæmpe person og evig kilde til inspiration. Alt for tidligt. https://www.msn.com/en-us/music/celebrity/princes-former-drummer-john-blackwell-jr-dead-at-43-after-battle-with-cancer/ar-BBDLApu Edited July 5, 2017 by Andreas Friis Link to comment Share on other sites More sharing options...
skumborg Posted July 5, 2017 Share Posted July 5, 2017 Ja, det er godt nok trist! En super unik og dygtig trommeslager og showman! Jeg fik undervisning af ham få uger før, han blev indlagt i Japan til de første undersøgelser. Jeg har dog ikke hørt noget om alt dette før nu, men kan ikke lade være med at tænke på, at jeg dengang syntes, at han virkede ved siden af sig selv. Dette her er så måske forklaringen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted July 7, 2017 Share Posted July 7, 2017 Sikke dog en dårlig nyhed! Det er virkelig et ondt år for trommeslagere. Fremragende video, du har sat ind. Jeg kan huske for ti år siden, hvor den rytme var det vildeste shit for mig. Sikke et tab. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts