Jonas Haaf Posted July 12, 2017 Share Posted July 12, 2017 http://rtom.com/black-hole-practice-system/ Ser OK ud, synes jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik H. Posted July 13, 2017 Share Posted July 13, 2017 Ja. De ser spændende ud. Hvad mon de koster på det danske marked. Der er åbenbart allerede en importør/ forhandler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted July 13, 2017 Author Share Posted July 13, 2017 Ser ud til at være slagtøjscentret. Kan ikke finde dem på hjemmesiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted July 13, 2017 Author Share Posted July 13, 2017 22, 10, 12, 16" koster 359, - eur hos thomann Det er også en slat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted July 13, 2017 Share Posted July 13, 2017 Er jeg den eneste der tænker, at man bliver nødt til at justere hele trommesættet ned efter påmontering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted July 13, 2017 Author Share Posted July 13, 2017 Nej, den tanke fik jeg også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts