KalEl Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Jeg synes sgu de ser flotte ud Jonas. Mat eller blank... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lause Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Hvilken olie bruger du yderst? Ser godt ud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted August 18, 2017 Author Share Posted August 18, 2017 Efter at ha' bejdset, har jeg kun brugt Liberon "Finishing oil". Jeg tror jeg er oppe på 6 lag nu. Jeg tror de får en gang mere, hvor jeg vådsliber i olien, med korn 800 vandslibepapir, i håb om, at årerne bliver fyldt lidt bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted August 26, 2017 Author Share Posted August 26, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted August 26, 2017 Author Share Posted August 26, 2017 Lyset snyder med farven. Den er ikke helt så vild i den virkelige verden. Har skåret kanter og mangler bare gulvtom brackets, airvents og skruer som skulle lande i næste uge. Kanterne skal også lige slibes efter og ha' lidt olie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted August 28, 2017 Author Share Posted August 28, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted August 28, 2017 Share Posted August 28, 2017 me like! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted August 29, 2017 Share Posted August 29, 2017 Det er et meget lille trommesæt, men det er jo så moderne i disse år… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted September 4, 2017 Author Share Posted September 4, 2017 (edited) Edited September 4, 2017 by Jonas Haaf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted September 4, 2017 Author Share Posted September 4, 2017 Ikke verdens bedste billeder. Når jeg har et øvelokale skal jeg rode en masse med stemningen, men hvad jeg lige hurtigt kunne vurdere, så lyder de rigtigt fint. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 Hej Jonas Wow - hvis de lyder ligeså godt som de ser ud! Godt gået!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted September 5, 2017 Share Posted September 5, 2017 Hold da op hvor ser de fede ud. Optur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted September 6, 2017 Share Posted September 6, 2017 Godt arbejde! Jeg er vild med hardwarevalget - fed detalje med de røde dimser til RIMS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted September 6, 2017 Author Share Posted September 6, 2017 De røde dimser var lidt nødvendige pga. Centerlugs. Rims dinglede rundt og dimserne havde jeg liggende i skuffen ☺️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 Som jeg også skrev på FB - jeg synes det er en super plan med de "Club Date"-lugs. Dét kunne jeg godt finde på at bruge næste gang. Og helheden HAR du jo bare styr på - superlækkert sæt. Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted September 11, 2017 Author Share Posted September 11, 2017 Tak. Det er en lidt skrøbelig konstruktion, med alle de lange skruer, så har købt lidt ekstra til at skifte med ☺️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts