Christian Dyreborg Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Hej! Jeg har en 10” snare, og jeg skal have skiftet skind på den. Men jeg skal have et skind som kan give den noget power.. Jeg ville gerne have lyden hen af noget som denne her: Hvad anbefaler i ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 (edited) Mon ikke det "bare" er et standard coated skind i stil med Ambassador eller G1? På min 10x6 Pearl maple har jeg sat et CS batter på. Det virker for mig og der er masser af power i den. Edited July 26, 2017 by René Eriksen Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaPhunk73 Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 Ligner, og lyder, som et standard 1-lags coated skind der er på i klippet. Jeg har i et godt stykke tid brugt Clear EC2 på mine 10" og 12" snares. Det fungerer vildt godt for mig, de får lidt extra bund, bliver lidt mere tørre og knapt så skingre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Dyreborg Posted July 28, 2017 Author Share Posted July 28, 2017 Tak for hjælpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts