kasper r Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Er der nogen der ligger inde med en baseball muffler? Har lige fået fingrene i Ludwig auditorium (formentlig fra 1968), dog uden muffleren. Findes der nogen der har sådan noget i DK? Ps. har startet en tråd magen til under "køb", da jeg var lidt i tvivl om, hvor efterlysninger hører til henne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 Hvis du ikke finder en original, så laver Canopus en som skulle passe til de gamle 60'er Ludwig. Den skulle i øvrigt være langt bedre end originalen. Jeg har dog ikke selv testet, men blot hørt rygter. ADC Drums i UK har den. https://www.adcdrums.co.uk/v29006Canopus-Ludwig-Style-‘Baseball-Bat’-Muffler__p-798.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasper r Posted August 22, 2017 Author Share Posted August 22, 2017 tusind tusind tak! venter lige og ser om der skulle dukke en op her i DK. Vender gerne tilbage med anmeldelse af canopus, hvis det ender med den Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasper r Posted August 22, 2017 Author Share Posted August 22, 2017 men kan så allerede se at ADC Drums ikke leverer udenfor UK .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 Det gør de, hvis du spørger dem pænt Jeg har tidligere købt en lilletromme fra dem, så det er muligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kasper r Posted August 22, 2017 Author Share Posted August 22, 2017 (edited) åh igen af hjertet tak! Edited August 22, 2017 by kasper r Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Haaf Posted August 23, 2017 Share Posted August 23, 2017 4sound står som forhandler på Canopus hjemmeside. De har ikke den vare oprettet, men det kunne tænkes at de kan skaffe den, hvis det andet fejler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts