Patrick frederiksen Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 Hej garvede trommeslagere. Jeg tænkte om der er nogen i blandt jer, som kan gennemskue hvornår dette bækken er fra og måske oplyse mig om hvilket prisniveau det ligger i? Jeg går nemlig og er ved at rydde lidt op i bækkensamlingen Bækkenet er 21" og har en kampvægt på hele 2770g. Håber i kan hjælpe mig. - Patrick
Patrick frederiksen Posted August 25, 2017 Author Posted August 25, 2017 Er der ingen der har en ide om hvad dette er for et bækken ?
Casper Aggerholm Posted August 25, 2017 Posted August 25, 2017 Det er ikke specielt ukendt- Det er et Zildjian Avedis ride bækken :). Det kunne tyde på at det var gammelt - måske 50´erne pga at koppen er fald i toppen og zildjian står meget stort.
k_50 Posted August 25, 2017 Posted August 25, 2017 Det er fra 70'erne. Enten et Rock Ride eller Rock 21. Det kan vel indbringe en 800-1000 kr. vil jeg tro. De tungere Zildjian er ikke så eftertragtede, men jeg synes faktisk, at især 21'ere plejer at lyde fedt, når de er lidt der op ad.
Recommended Posts