CherryWaves Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 Jeg leder efter, så mange som mulig, nodeark med stortromme noteringer. Lilletrommen behøver ikke spille en stor rolle. 2 & 4 slag er fint, men stortrommen må meget gerne ramme alle mulige, hvad kalder man det, rytmer inden og efter 2 & 4 slaget. Så kan jeg arbejde på hihatten i 1/4 1/8 og 1/16 dele ved siden af beatet. Fantastisk øvelse. Nogen der er kommet forbi sådanne nodeark? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted September 2, 2017 Share Posted September 2, 2017 Er du ude efter en nodelæsningsøvelse eller en koordinationsøvelse? Det lyder umiddelbart mest som det sidste, men jeg vil gerne være sikker inden jeg foreslår noget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CherryWaves Posted September 5, 2017 Author Share Posted September 5, 2017 Jeg fandt faktisk nøjagtige den slags øvelser jeg søgte. Jeg købte noderne ganske billigt og ville gerne dele dem, men kan ikke få lov at uploade dem. Skriv hvis i er interesseret, kan nok sende dem pr. mail. Men her er et uddrag. Det er denne slags øvelser jeg søger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts