yes Posted September 7, 2017 Posted September 7, 2017 Efter at have bygget indtil flere cafe-sæt af vintage-stumper, har jeg set at der efterhånden er kommet flere sæt i handlen. DW's MiniPro er dog i en anden klasse end de andre, men udgået og svær at finde, indtil DW relancerede det i Designer serien og satte prisen op .. Nå, men 4sound i Odense havde pludseligt sådan eet stående - som kom på "Demo Deal" og senere "SummerSale" - af ren nysgerrighed holdt jeg øje med sættets prisfald i flere omgange - og kunne til sidst ikke lade være: PUHAAAA - det lyder godt ...
Dennis Hentrich Posted September 7, 2017 Posted September 7, 2017 Nuttet lille sæt! Sådan en 16'er kan sagtens lyde større end den ser ud Men men men! Betyder det at Sorte Ludwig skal videre?
yes Posted September 7, 2017 Author Posted September 7, 2017 Ja, det er VIRKELIG bund i den 16" og Iøvrigt resten af kedlerne. Især den medfølgende 12x5 snare er en stor overraskelse ! Hvis det i virkelighedens verden kan bruges til alt fra kirkejazz til rock, er det muligt at øvrige sæt - herunder Ludwig Jazzette'n og Custom-Ludwig16-cafe - og måske Ludwig BlackBeauty og Ludwig 13/3 alu piccolo skal videre. Jeg drosler ned for aktiviteterne pga sygdom, så måske er det osse tid at drosle grejet ned ...
Recommended Posts