Leo Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Lad os snakke in ear! Jeg har i løbet af ca. 10 år "forbrugt" omkring 8-9 sæt monitors af forskellig kvalitet - fra de billige Shure og t.bone til dyre Ultimate Ears fra den gang de lavede ikke-formstøbte monitors. Jeg er godt træt af Shure's elendige kabler, og der er efterhånden få andre gode alternativer når det kommer til standard monitors i prisplassen 1000-2000. Så jeg overvejer kraftigt at gå en klasse op og få lavet nogle støbte. De skal primært bruges til øver og studie. Jeg tænker at 2-vejs er rigeligt da jeg har andre gode bøffer til hifi. Til gengæld sveder jeg ret meget, så de skal kunne holde til det (nok også derfor så mange tidligere er afgået ved døden). Er et budget på ca 4000 realistisk? Og hvad kan I anbefale? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkels Posted October 27, 2017 Share Posted October 27, 2017 Med al respekt, så tror jeg, du skulle overveje at passe lidt bedre på dine ting. Jeg har aldrig hørt om nogen, der har smadret så mange inears! Hvad gør du ved dem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted October 27, 2017 Author Share Posted October 27, 2017 Det ene par røg i vaskemaskinen, men alle de andre har bare fået løse forbindelser med tiden. 2-4 dage om ugen i sved og damp. Til sidst kan bøsningen ikke mere efter x-antal rensninger. Har stort set aldrig transporteret dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts