Ny dansk app til trommeslagere


Gunnar Kristiansen

Recommended Posts

Gæst Jesper Berg
Fed app. Endelig noget hvor "backing bandet" er indspillet af rigtige, levenede, swingende mennesker. Klart bedre end alle de "minus one" tracks man kan finde på nettet...
Link til kommentar
Del på andre sites

+++
Jeg har brugt Groovebody rigtig meget, siden jeg blev præsenteret for den for et par måneder siden. Både når jeg selv øver, men også når jeg underviser. Fede velswingende tracks og god lyd.
Vil også lige slå et slag for metronomen, som er genial! Man kan skrue op og ned for flere forskellige percussion-instrumenter, og man kan tydeligt mærke at det er indspillet live, hvilket gør det enormt fedt og levende at spille til - savner i hvert fald ikke de gode gamle BIP lyde. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Chano Jensen
Meget brugbar og effektiv app til øvning. Ren kvalitet og fedt med 'live' indspilninger, der giver et helt andet groove end de andre alternativer, man kan finde på nettet. Fedt og forbedret koncept...
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg må sige efter laaaang tids pause fra værkstedet har denne App gjordt det noget mere fornøjelig og overskueligt. Fede features og god brugerflade. Og super fede tracks, man kan godt høre det er gode folk der har tryllet i studiet. Jeg kan stærkt anbefale denne app til dem der skal have en kickstarter eller bare ren optimering. (Funky Chip er helt klart en hitter på en fredag)
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er umiddelbart meget enig i de pæne ord. Dog: Er der andre end Gunnar og jeg som oplever at appen crasher når man forsøger at optage sig selv? Ikke fordi jeg betragter det som Grove Buddy's vigtigste funktion, men når den nu er der bør den vel virke…

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Jens k dam
Bare lige for en god ordens skyld, har GrooveBuddys videodel kørt godt, lige indtil IOS11 kom på gaden. Vi har fundet problemet, og skulle være up and running mandag. Mange for jeres nysgerrighed og jeres feedback. Det er vildt fedt, at så mange af jer har taget Groovebuddy til sig.
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Jens k dam
Hej Bo, Android udgaven af Groovebuddy, er desværre ikke blevet klar endnu. Og der kommer nok også til at gå lidt tid, vi kæmper med at Android ikke rigtig vil bearbejde audio. Prøv evt. På en iPad
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu