Balzanie Posted January 7, 2018 Share Posted January 7, 2018 Hej Slagere Jeg lider ekstremt af tørre hænder så stikkerne ryger i alle retninger nu og da. er der nogen der kan anbefale noget at smøre hænderne ind i. ( udover fugtighedscreme selvfølgelig) jeg har selv tænkt på harpiks men det vil jeg jo helst ikke ha på skind og bækner jeg har prøvet både handsker og Grip tape. Venlig hilsen Flemming Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkels Posted January 7, 2018 Share Posted January 7, 2018 Hvad med sådan noget talkum, som gymnasterne bruger? Hvad var der galt med handsker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikkels Posted January 7, 2018 Share Posted January 7, 2018 Ellers er der også sådan nogle her. https://m.thomann.de/dk/vic_firth_rockvg_american_classic_hickor.htm?gclid=EAIaIQobChMI7eC0iqrG2AIVzFQYCh2qIQ4fEAQYAyABEgIJpfD_BwE# De har en nopret overflade, der gør det lettere at holde fast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted January 8, 2018 Share Posted January 8, 2018 Har du overvejet at prøve Sex Wax? Så får stikkerne lidt "anti-skrid" og du slipper for at gøre noget ved hænderne (ud over du måske skulle snakke med din læge om det?) Disclaimer: Jeg importerer Sex Wax i DK, bare så det lige er på det rene Link to comment Share on other sites More sharing options...
basse36 Posted January 10, 2018 Share Posted January 10, 2018 Jeg kan kun anbefale Sex Wax (ja det hedder det altså) eller Zildjians voks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balzanie Posted January 13, 2018 Author Share Posted January 13, 2018 God ide med de stikker det skal prøves og sex var lyder da fantastik hvor kan jeg bestille det så jeg kan prøve det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts