DaPhunk73 Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Der ser ud til at være en stigning af folk der selv customiserer deres bækkener ved at omhamre, nedskære, bore huller i og dreje vægt af. Jeg kunne selv godt tænke mig at forsøge mig, men har brug for at sætte mig mere ind i metoderne. Nogen her der vil dele tips eller links til tutorials eller artikler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shell master Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 (edited) lance campeau har masser af videoer på youtube personlig synes jeg nu ikke det han laver lyder godt ( overhoved ha ha ) men man kan få en ide om hvordan man gør jeg har en kammerat der drejer og hamrer så jeg skal nok spørge ham om han er frisk på at få kontakt med dig og dele erfaringer sine erfaringer pas på med klokken bor ikke huller i den og hvis hamre pas på der går det nemt galt men generelt at tage vægt af et bækken gør det (mørkere ) i lyden hilsen gert ooooh og hastighed når man drejer er også vigtig ( det er ved lave omdrejninger) det skal jeg nok skrive en af dagene hvor mange omdrejninger i min der er optimal hastighed Edited April 11, 2018 by shell master Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaPhunk73 Posted April 11, 2018 Author Share Posted April 11, 2018 Tak for svar! Har ikke udstyr til at dreje, der hvor jeg forestiller mig at starte er nok lidt let omhamring af bækkener. Først øve lidt på nogen dårlige/ødelagte bækkener, og så måske prøve på nogen jeg rent faktisk kunne finde på at bruge. Har godt set ham Lance' kanal, men har ikke rigtigt kunne komme igang med at se den.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRUMMAKER Posted May 30, 2019 Share Posted May 30, 2019 hmmm har faktisk selv tænkt på at dreje et bækken fra en hi-hat eller begge to ned i tykkelse ,, men ved ikke om det er en god ide ,, de er fra en b8 bækken serie ,, syntes at de er ret tykke ,, enten skal jeg satse på en tynder hi-hat eller også lave dem til noget splash bækken det med at dreje kan ikke rigtig gøres på andre måder end den gamle metode , det med at om hammer en hi-hat vil nok ende med at ligne en nedstyrtet ufo nogen der har prøvet det på en hi-hat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted December 8, 2019 Share Posted December 8, 2019 Det gør Lasse Funch Sørensen. Du kan finde ham på Facebook. Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts