Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har netop købt dette skønne sæt.  Jeg vil gerne have nye skind på. Er valg af skind en individuel smagssag eller er nogle skindtyper bare bedre end andre? Vi spiller funk, blues og rock. Vil gerne have nogle af jeres kvalificerede input til valG

ec732dfa-7322-4bc1-988d-b0da75219b65

Å

Posted

Kvalitetsmæssigt er der vist ikke den store forskel på de dominerende mærker - Aquarian, Evans og Remo. Det er primært et spørgsmål om smag og præferencer.

Jeg ville vælge Coatede Remo Ambassador eller Emperor (lidt tykkere og mere kontrolleret lyd) til tammer og Ambassador til lilletrommen, PS3 eller PS4 til stortrommen. Ambassador som bundskind. En kombination der virker til det meste…

Slagtøj Centret og Drumcity plejer at være billigst.

Posted
27 minutter siden, Hasse Tang skrev:

Kvalitetsmæssigt er der vist ikke den store forskel på de dominerende mærker - Aquarian, Evans og Remo. Det er primært et spørgsmål om smag og præferencer.

Jeg ville vælge Coatede Remo Ambassador eller Emperor (lidt tykkere og mere kontrolleret lyd) til tammer og Ambassador til lilletrommen, PS3 eller PS4 til stortrommen. Ambassador som bundskind. En kombination der virker til det meste…

Slagtøj Centret og Drumcity plejer at være billigst.

Super - tak for dit input