Mads Valther Posted May 24, 2018 Share Posted May 24, 2018 Hej slagere. Ikke lige min musiksmag, men hold kæft han ligger det onde beat her - og en trommesolo lige efter mit hovede! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hamselv Posted May 24, 2018 Share Posted May 24, 2018 Det er f.... Tight. Ikke så meget pis, et godt beat og en catchy melodi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_50 Posted May 24, 2018 Share Posted May 24, 2018 Tungt! Og fee' solo. Beat -> variation -> svedigt fill er en lækker opskrift! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Duun Posted May 26, 2018 Share Posted May 26, 2018 Han er vild tight. Michael Bland har også spillet en del med b.la. Prince :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted May 28, 2018 Share Posted May 28, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JesperM Posted May 29, 2018 Share Posted May 29, 2018 Jeg forstår på ingen måde hans stick teknik Men ellers så er det sku tungt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted May 31, 2018 Share Posted May 31, 2018 Shit han er fed! Tilbagelænet, men ikke til at sidde stille til. Han er lige til at stille et ur efter! Tak for en. Jeg får helt lyst til at barbere mit sæt ned til stortromme, lilletromme og hihat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted June 1, 2018 Share Posted June 1, 2018 Glæder mig godt nok til at se Vulfpeck i VEGA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted June 1, 2018 Share Posted June 1, 2018 Og knap så tilbagelænet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted June 1, 2018 Share Posted June 1, 2018 …selvom videoen da vist er et andet take en lyden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted June 4, 2018 Author Share Posted June 4, 2018 Jeg overvejer virkelig også Vulfpeck i Vega. De er sgu bare fede. En af de bedste bassister til melodiske og megafunky fills i min verden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts