Gandrum Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Hej TS’er Jeg skal bruge nogle nye filtkøller til mit trommesæt :-) Hvad kan I anbefale? /Gandrum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hasse Tang Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Vic firth laver nogle hvor filthovedet sidder i bagenden af en 5A-stik. Praktisk hvis man skal skifte hurtigt, og så holder de nok lidt bedre end almindelige køller, som ofte har ret tynde pinde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 Jeg har købt mig et sæt Wincent Dual Sticks som jeg er ganske tilfreds med. De er også lige en 50'er billigere end Vic Firths. https://www.drumcity.dk/produkter/5859-koeller/153293-wincent-dual-sticks-filtkoeller/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaPhunk73 Posted March 20, 2019 Share Posted March 20, 2019 Har lige set en tråd hvor Henrik Rathje laver DIY blomsterpinde. Kunne man ikke bare få filtklumpen et sted og så lime den på sin egen stik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts