jonaslind Posted August 4, 2018 Share Posted August 4, 2018 Hey folks Skal vi ikke have en TS-dag i 2019? Jeg savner jer og fællesskabet ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rettmer Posted August 5, 2018 Share Posted August 5, 2018 Jeg er frisk Man får jo sære trækninger i ansigtet og sure opstød hele maj måned Link to comment Share on other sites More sharing options...
søs Posted August 5, 2018 Share Posted August 5, 2018 (edited) Ja, der manglede li'som lidt øl og go' con'carne i maj .. og - ikke mindst - nogle rare mannesker at mødes med. Jeg er os' med ... Edited August 5, 2018 by søs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaptajn Krogh Posted August 5, 2018 Share Posted August 5, 2018 HA HAaa Længe siden ! Men jeg er sgu klar på noget stærk mad, gode øl og en MASSE røvere om dengang far her var en lille pige ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Jeg er også klar... Jeg kan ikke huske hvordan man spiller trommer, men spise, drikke og snakke øver jeg mig på hver dag ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mascagni Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 Im in! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Mains Posted August 6, 2018 Share Posted August 6, 2018 JA - jeg fik vist også "sprunget en gang over", så det er lang tid siden. Det med sære de trækninger og rynker i ansigtet har jeg døjet en del med, og nu begyndt med forskelligt Anti Age Skin Creme. Måske det er bedre med et gensyn - så vi kan få strammet skindet på Stortrommen Mvh Jørgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsRiis Posted September 5, 2018 Share Posted September 5, 2018 Jeg er 100% All-In Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki Strandholdt Posted November 21, 2018 Share Posted November 21, 2018 Jeg savner også con Carne og hyggeligt selskab i maj... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 YEAH! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille John Posted February 5, 2019 Share Posted February 5, 2019 Er der nogen der skrider til handling på den her? Eller har lyst til at danne en styregruppe eller noget? Jeg vil i hvert fald gerne være med... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlyl Posted April 1, 2019 Share Posted April 1, 2019 Er der nogen der er friske på at gå i tænkeboks omkring hvor det kan være - der er vel ikke adgang til den dejlige skole på fyn som jeg husker med glæde :o) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rettmer Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Jeg deltager gerne, og byder også gerne ind med praktisk hjælp i løbet af weekenden, men har dog ikke mulighed for at være med til at arrangere Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlyl Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Der en en lille gruppe af brugere der har diskuteret TS dag(e) 2019 en lille smule og der lader til at være enighed om følgende: En lørdag iløbet af efteråret Gerne i forbindelse med "Det Sorte Marked" Måske er det at foretrække hvis det er på Fyn Derfor er det vi nu mangler en der har mulighed for at skaffen en lokalitet. Det er perfekt med en skole, et beboerhus eller en virksomhed hvor der er mulighed for at have et antal trommesæt fra lørdag morgen til søndag morgen. Hvis du er vicevært, pedel eller har forbindelser der kan bruges så kontakt @hlyl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 Brændekilde forsamlingshus har jeg engang lejet til en dobbelt børnefødselsdag. Det kunne måske være et bud, da det ikke koster alverden og har de gode faciliteter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts